Super Heavy_Miracle Worker




Siemka :D Przedstawiam Wam dziś look w moim ulubionym stylu a w dodatku jego dwie wersje! Dla kobiet, które lubią wysokie buty oraz dla tych, które wolą wygodne! :P I odsłona kolejnej bluzy firmy ATELLIOUS, już w tym tygodniu otwarcie sklepu :) PS dziękuję za 30 000 wyświetleń bloga! Buziaki :* 


















fot. Dominik P.

SHOES - VANS | PANTS - ONLY | SWEATSHIRT - ATELLIOUS | BAG - PIECES | BEANIE - H&M | JACKET - CUBUS
Stylizacja: SUPER HEAVY_MIRACLE WORKER

23 komentarze:

  1. chyba wolę wersję w trampkach, chociaż botki są cudowne.
    nawiasem - moj tata ma takie same vansy :-D haha

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look :) osobiście wybieram wygodną wersje,ale w obu świetnie wyglądasz ;-)

    buziaki
    holdmelikeapillow

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizację widziałam już na twoim instagramie, ale dalej nie mogę się na nią napatrzeć ;) I jeszcze moje ukochane rodzinne miasto w tle! Super! Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu zdjecia cały czas robisz w rzeszowie?:) nie mieszkasz w krk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam, ale mam przerwę więc jestem w domu niedaleko Rzeszowa :)

      Usuń
  5. Świetna stylizacja ! Look z trampkami najlepszy :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas:

    http://hanaylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Drapieżnie :) Wole wersję z vansami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wymyśliłaś, że pokazałaś dwie wersje. Niby tylko buty i czapka, a tyle potrafią zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  8. to Twoja pierwsza wspolpraca z firma ATELLIOUS APPAREL? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna bluza! zakochałam się w tym zestawie, zdecydowanie! (:
    mam pytanie, gdzie w Rzeszowie robiłaś te zdjęcia na ławkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A ławki są obok fontanny multimedialnej

      Usuń
  10. Kolor Twoich włosów fantastycznie współgra z kolorem ławek i tygrysem - normalnie WOW! :) Makijaż jak zawsze perfekcyjnie wykonany <3
    Osobiscie podoba mi sie bardziej wersja sportowa :))

    Pozdrawiam
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przez przypadek trafiłam na Twój blog i już wiem, że tu ZOSTAJĘ :D
    Cudowne ombre na włosach <3 A bluza - amazing!
    http://themyescape.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  12. co studiujesz?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na jakiej uczelni? i jak polecasz krakow jako miasto to studiowania i mieszkania?

      Usuń
    2. Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości. Jak najbardziej polecam :) Na początku sama nie byłam przekonana do Krk ale teraz nie żałuję wręcz przeciwnie :P

      Usuń
  13. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. totalnie mi się podoba! piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne zdjęcia <3 Stawiam na wersję w trampkach :)

    OdpowiedzUsuń